Fornost 2016 – Gra Główna „Bitwa o Shire”

Zwieńczeniem tegorocznego Fornostu będzie Gra Główna zatytułowana Bitwa o Shire. Jest to dwudniowy larp osadzony w realiach IV Ery Śródziemia – świata wykreowanego przez J.R.R. Tolkiena. Poniżej przedstawiamy fabularny wstępniak i gorąco zachęcamy do zgłaszania się po postacie do twórców Gry pod adresem gra.glowna@gmail.com. Zaznaczamy, że termin nadsyłania własnych propozycji postaci upłynął, więc im wcześniej wyślecie swoje preferencje odnośnie roli, jaką chcielibyście grać, tym większa szansa, że MG znajdą odpowiednią postać.
Przez splot nieszczęśliwych zdarzeń, które miały miejsce w ostatnich latach, nad Śródziemiem znów zawisło wielkie niebezpieczeństwo. Rok po upadku gwiazdy na wioskę Gwaihir, siły zła uderzają na Arnor i Gondor. Jako pierwsza, pomimo rozłamu wśród plemion, na Minas Tirith rusza armia Easterlingów, dowodzona przez Szarego Króla i Kult Upiornego Drzewa. W odpowiedzi oddziały Majara zwanego Władcą Północy uderzają na Fornost. Gdy armie Arnoru i Gondoru zostają związane walką na północy i południu, z Gór Mglistych wyrusza smok Kalariagon wraz z oddziałami i kieruje się w stronę Shire oraz Bree. Pewny zwycięstwa smok wysyła posłów, którzy wzywają władców miast na negocjacje. Ale w jakim celu?
Na wschód od Bree, niedaleko gościńca i nieopodal Wzgórz Kurhanowych, zostaje założony tymczasowy obóz. Na rokowania przybywają przedstawiciele smoczej armii – fanatyczni kapłani, krwiożerczy wojownicy, dzicy Dunlandingowie. Po drugiej stronie negocjacyjnego stołu zasiadają wysoko postawieni przedstawiciele Shire, Bree, a nawet delegacja z Fornostu. Na czas pertraktacji zostaje ogłoszone zawieszenie broni, jednak wszyscy zdają sobie sprawę, że zaledwie o dzień drogi stacjonują smocze oddziały, gotowe do rozpoczęcia rzezi słabo ufortyfikowanych miast. Na miejscu widziano również wszelkiej maści wichrzycieli, spekulantów, handlarzy, a nawet elfów i krasnoludów. Chodzą słuchy, że nieopodal pojawiły się oddziały najemników – ale komu służą?
W przeddzień bitwy o Shire cała kraina zamiera w pełnym napięcia oczekiwaniu, a pobliskie Wzgórza Kurhanowe spowija gęsta mgła. Nadchodzące dni zdecydują o dalszym losie Eriadoru, a może i całego Śródziemia.

Więcej informacji o konwencie Fornost znajdziecie na jego oficjalnej stronie internetowej. Zachęcamy też do polubienia jego fanpage w serwisie Facebook.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s